8 Nisan 2009 Çarşamba

Haftasonu Gulf'de Dalis

Bilseniz nasil heycanla bekliyorum iki haftadir cumartesiyi :D Yagmurlu gecen bir haftanin sonunda gunes piril piril sadece deniz biraz bulanikti :/ Muhtemelen Florida'daki son dalisimiz icin sabah sabah attik kendimizi Harborwalk'a.


Teknemiz Jaws 2 filminde kullanilan tekne Aquanaut :) Dusununce biraz urkutucu oluyor, iyi ki hava gunesli! Insanin aklina kotu seyler gelmiyor ;p

Acilmadan once son kontroller...

Kendi alet edavatimi hazirlama cabasindayim :)

Ve limani arkamizda birakiyoruz!

Yesil t-shirtli arkadas konu mankeni gibi cikmis her resmide :) Brad Irak'dan yeni gelen asker arkadasimiz, tek sucu oturdugu yeri kalabalik teknede benim daracik fotograf acima denk dusurmus olmasi ;p

Destinin gorkemli oteli... Gece manzarasi super onu da eklemeliyim bloga en kisa zamanda!

Uzaklasiyoruz...
Yalniz degiliz havanin sonunda gunes acmasini firsat bilen koyda dalisa gelmis bugun :D Arkada kum adasi gozukuyor ince beyaz cizgi halinde.

Oglen saatlerinde limana donen bir tek scubacilar degildi o gun; balikcilar bizden de once donup sergiyi kurmuslar ;)


Bu sicaga buz da dayanmaz ama yapacak bir sey yok...
Bunlarda askimin benim icin topladigi gunun ganimetleri :) Ilk resim flashli alttaki flashsiz.


Tinky ;)

2 yorum:

  1. Harika yaaa,deniz kabuklarına bayıldım ben.
    Köpekbalığı vardı dimi o sularda?
    Çok heyecanlı yaaa:)))

    YanıtlaSil
  2. evet ebvatacim ya zaten bu kopekbaligi efsanelei az daha vazgeciriyordu beni scubadan :D ama azcik arastirdim genelde kasiga mevsiminde yani yazin oluyormus kopekbaligi, sudaki anaforlarla suruklenip geliyorlarmis..
    ya biz bir de ilk dalista birbirimizi kaybettik sudaki gorus dusuktu baya.. benimki bu guzel kabuklari toplarken ben ucup gitmisim :p baya tirstim yani aslinda :D

    YanıtlaSil