13 Nisan 2009 Pazartesi

Orlando Prime Outlets

Gecen hafta Orlando'daydik. Sozde Walt Disney World'e gittik ama disney bahane alisveris sahane Orlando'da ;)) Donmeye az kaldi ya yavas yavas bitirmeye aclisiyoruz alisverislere ama bit-mi-yoorr... ;P
Taaa bloguma yeni yazmaya basladigimda Marjo'cuguma soz vermistim alisveris merkezlerini koyucam diye ama nerde... Ancak kendimi gezdiriyorum.. :)) Sonunda dedim artik donmeden yazmaliyim!!!
Veee iste akrsinizda Orlando Prime!!! :D Ben iceri dalmadan onunden gecemedigim, girip de bos cikamadigim magzalari cektim :D Caniniz ceksin azinizin suyu aksin diye :p Tek bir magza kalmis kesinlikle nerede ve hangi sartlar altinda olursa olsun boz gecmedigim: The Cosmetics Store!!! Tabii muhtemelen kendimden gectigimden olacak unuttum onun fotosunu cekmeyi :/
Bir de fotolar cok acele ve cep telefonu ile cekildi kaliteler dusuk idare edin bu seferlik :)




Ya ben bu dukkanda kendimi kaybediyorumsadece cantalara bakarken bile!!!!
Tinky ;)

5 yorum:

  1. Nine West'ten alisveris yapmayi ozledim gorunce, burda yok da malesef:(

    YanıtlaSil
  2. eee bana neler aldın ordan canikom :))))))

    YanıtlaSil
  3. Hii nereye düştüm benn :))dalsam şöyle bilgisayardan konsam oralara..
    Ya şaka gibi.. Bizim evde de bir tinky bir minky var :)) çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  4. tugunacim merak etme ben hepiniz icin yapiyorum ;) yazin tr'yi ziyaretinde yaparsin umarimbol bol..

    drlimon, caniko sana kendimi getiricigim ozel olarak :p yaninda suprizlerim de olabilir, senin bi opucugune tavim biliyosun sarisekerim ;)

    edacim oncelikle hosgeldin! :) bloguna yorum yazmaya henuz firsat bulamadim ama bayildim!! alisverisi seven, bir sey almasam da vitrinlere bakmak bile hosuma gidiyor diyen herkesin bu buyuk 150kusur dukkanli outletleri gormesini isterim!! o yuzden bol bol foto koymaya calisiyorum! sen dal bilgisayardan gel buralara ;) sizin evdeki tinky'e de selam!! :D

    YanıtlaSil
  5. What's up every one, here every person is sharing these kinds of experience, so it's
    nіce to гead thіs ωeblog, and I used to
    visit thiѕ webpage everуdaу.


    Take a lοok at mу web ѕite - quickest way to lose weight

    YanıtlaSil