26 Mart 2009 Perşembe

CQ Duetto Eyeshadow Liner

Iste beni Sugar Sweet koleksiyonunun shadesticklerinden kurtaran cicilerim :)) CQ'yu ben amerikan markasi olarak biliyordum ancak bunlarin uzerinde Almanya'da yapildiklari yaziyor. Azicik kafam karisti. Turkiye'de olup olmadigindan emin degilim. Birkac ay once aldim bu urunun 4 rengini: golden beige, cool blue, silver night ve white pearl. Yukaridaki dort renk soft lilac, cool blue, golden begie ve cool green. Burada 12 rengi de gostermis ama cok sacma bir sekilde, bence bakmayin ;p Ama itiraf etmeliyim butun renkler harika!

Yumusakliklarindan cok memnunun mac'in shadesticlerinden daha kolay geldi surumu bana. Renkleri de cok guzel, sanirim yesil, lila ve kahve de alacagim. Tabii fiyatlati da baya uygun, ozellikle mac'le kiyasladigimda ;) Bu stick farlarin bir ozelligi de arka taraflarinin eyeliner olmasi. Benim cok kullanacagim bir ozellik degil belki ama... Ben daha cok stick kisimlarini far bazi olarak kullaniyorum.

Ben tasinma sirasinda cool blue ve white pearlu nereye koyduysam daha cikaramadim :p ama Turkiye'de cikacaklardir... (2 valiz bir daha Turkiye'de acilmak uzere kapatildi) :D

O yuzden size sadece 2 rengi sunuyorum simdilik. Buyrun bakin golden beige ve silver night:

Sagdaki fotograf iceride makyaj masasinin isinda, alttaki ise gun isiginda cekildi. (Bugun hava bulutlu ama... Idare edin iste canim!) ;)








Yine gun isigi ve yapay isik farki..



Tinky ;)

2 yorum:

  1. Tinkycim,valla TR de olmayan kozmetiklerde koy bir bavula ben karşılamaya gelcem sizi,alıcam bavulu gidicem yaaa:)))

    YanıtlaSil
  2. :)) Ebvatacim cok dogru dedin ya sirf bir bavul kozmetikler eder hepsini alsan! Ben baya bir yaklastim gerci bir bavula ;P
    Bir bavul da sana yaparim ayip ediyorsun yaaa :)

    YanıtlaSil