31 Mart 2009 Salı

Ruj - 09 Yaz Favorilerim

Eveettt... Bu yaz kullanacagim favori rujlarim belli oldu diyebilirim... Bende boyle bir hastalik var: her ruj her mevsim kullanilamiyor :D Yazin daha acik renk ve parlak renkler yakisiyor dudaklara. Bu yazin listesi ise soyle:
1. Her zaman bir numaram! Onun mevsimi yok maalesef! O yaz kis favori... 10 yil kullansam bikmayacagim bir ruj Estee Lauder Pure Color Cyrstal serisinin 301i Crystal Baby :)) Bu ruja asigim ben yaa!!! Zaten Estee ne uretse iyi uretir de dudak urunleri bir ayri, oncelikle mis parfum kokularina hastayim :p Pure Color Cyrstal serisi parlakligi ve durusuyla bende bir numara. Cyrstal Baby'im ise yarisi tabiiki rengiyle onde bitiriyor :) Uzun suredir ayri dustuk ve sanirim bu sebepten bir sure devamli kullanicam ;p Kristal bebisim benim!!




2. Yine ayni seriden bir Estee. Cyrstal Coral. Tam yaz rengi! Mutlaka tavsiye edilir... Rengi buradan gorebilirsiniz. (dedigim gibi 1 ve 2 nodaki e.lauder bebekler benimle degil suanda :/)



3. Clinique benim nedense ilk marka tgercihlerim arasinda degil (aslinda nadiren aldigim urunlerini cok da begenerek kullanmama ragmen...) Ama Strawberry Ice listemde 3. sirada. Aslinda 1. bile olabilirdi super bir renk ama maalesef ki Estee Crystal Baby'i cikardi (hem de yillar once ;))




4. Mac Hello Kitty koleksiyonunun Cute-Ster'i zaten ben daha almadan adina tavdim bu rujun ;) Ama kendide adi gibi 'so cute' olunca almak sart oldu! Bakmayin 4. sirada kaldigina! bu sikir sikir ruj suanda benim kiymetlim jokerim her seyim. O da Estee'lerin kurbani ;p Ama onlarin yoklugundan faydalandi ve suan 'bir numara'.







5. Siz bakmayin benim boyle ruj ve glosslardaki Estee Lauder takintima. Benim rujda ilk goz agrim Lancome'dur. Color Fever serisinin Pink to the Club'i bol altin az da yesil isiltilariyla listeye besinci siradan girdi! Aslinda Mac'in yeni cikan Sugar Sweet koleksiyonunun favori ruju Lolipop Lovin'e benziyor biraz ozellikle isiltilariyla.. Ama daha bi pempis diyebilirim.





6. Yeni cikan Loreal Color Juice serisinin 415 numarasi Cherry Freeze'i ile listeyi tamamlamak istiyorum. Hedefim 5'te bitirmekti ama olmadi iste :) Baktim ki renkler acik gitmis biraz listede, bir de bir iki gundur surdugum mis kokulu rujumda yazin cantadan eksik olmayacak gibi geldi bana ;) Ustune pembe (maybelline 08 strawberry carats) ya da renksiz (e.lauder high gloss clear) bir glossla daha bir parlak daha bir canli gozukuyor, benden soylemesi...




Gelelim swatchlara 1 ve 2 yok tabii :( 1. foto flashli 2.si flashsiz ve son olarak ustlerine tiklayarak fotolari buyutebilirsiniz...
















Tinky ;)

2 yorum:

  1. ay çok güzel görünüyorlar tinky'cim bayıldım!! cutester ruju burda da gördüm içimdeki canavar "aaaaal aaaaal aaaal" diye bağırıyor :'(

    YanıtlaSil
  2. saol canim ya ben de bakmaya doyamiyorum hepsine hastayim ;p
    valla marjocum almalisin bence foumda da bi amayan sen kaldin :) saka bi yana cute ster hakkaten supe bir renk dusunuyosan aklinda kalmasin derim!

    YanıtlaSil