4 Haziran 2009 Perşembe

Bir Uyari ve Ozur...


Itiraf ediyorum son 1 aydir tam bir internet ozurluyum!!! Onu da gecin ben hakkaten ayakta uyuyan bir tipim ya!!! gmail hesabimi sadece blog icin kullaniyorum ve email hesabina bugune dek hic girmedim! Gaflete bakar misiniz yaa :/
Bugun cepten bloga girmek icin kullanici kodu ve sifreyi girince alt kosede email uyarisi verdi 12 tane. Ama normalde bilgisayardan girince hic boyle bir uyari vermiyor. Benim de hic aklima gelmemis bu hesabin bir de email kismisi vardi yaw diye :( Yani tesadufen girdim bugun de. Daha belki aylarca da aklima gelmezdi o 12 mail uyarisini gormesem..
Bana aylarca email atip da umutsuzca cevap bekleyenlere tek tek mail attim bu gece. Umarim kirilmamislardir bana! Bundan sonra hergun olmasa da gmail'daki email hesabimi da siklikla kontrol edecegimi soylemekten sevinc duyar tekrar tekrar ozur dilerim gecikmeli emaillar icin!!


Tinky ;)

2 yorum:

  1. Bazen ben de unutuyorum gmailimi:)))

    YanıtlaSil
  2. ebvatam ben bazen unutsam tebrik edicemkendimi ya, hic aklima dusmemis kerata bugune kadar :p

    YanıtlaSil