14 Haziran 2009 Pazar

Cok Guzelsin, Cok Ozelsin!


Evet, orkidenin anlami boyleymis :) 'Askim; cok guzlesin, cok ozelsin!' Valla bana bakmayin, ben de bana soyleyenin yalancisiyim ;)
Bu harika cicek yildonumu hediyesi olarak ofise gonderilmis taa Turkiye'nin obur ucundan bana. Cok tesekkur ederim askim! :) Yine yildonumu hediyem olan Nokia cep telefonundan sonra hakikaten hos bir supriz oldu bana.
Buarada telefonum hakkinda iki kelam etmezsem catlarim! Ben esyalari ile arasinda duygusal bag kuran insanlardanim. 5senedir kullandigim eski Nokia'cigimdan bu yeni teknoloji harikasi bebek bile beni vazgeciremedi! Dedim ya aramizda duygusal bir bag var bizim ;) Bu durumda kendisine bir turlu isinamadigim Siemens'i gozden cikartip ;) eski Nokiacigimi hala ikinci hattim icin kullanmaktayim. Canim bebisim senin kameran dandik olabilir, wireless internet baglantisi kullanamiyor olabilrsin, hatta gps/navigasyon ozelligin de olmayabilir ama sen benim hala bebisimsin :)
Ciceklerim arasindaki bebisimse bu yeni narin orkidem :) Yine yeniden acsin, eski cicekleri de askim Turkiye'nin obur ucundan donene kadar dokulmesin diye gozunun icine bakiyorum valla!


Tinky ;)

4 yorum:

  1. tinkerbell evet babam hasta size sıra gelince söz ilgileneceğim temanızla. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çiçekler bir harika,ne zevkli bu bizim enişte bey:)))
    Telefonunu da güzel günlerde kullan canım,öpüyorum :**

    YanıtlaSil
  3. tekrar cok gecmis olsun stil direktoru!! allah acil sifa versin hem dayiniza hem babaniza! dedigim gibi benim hic acelem yok! her seyden once saglik!

    ebvatacim cok saol eniste bey adina ;) duysa simarirdi emin ol! :) cok saol canim daha iyileri guzlelleri senin olsun!

    YanıtlaSil
  4. Wuuu, ne guzel cicekler bunlar! Hahaa "eniste bey" daha cok hosuma gitti ;) azina saglik Ebvata. "Eniste Bey" isini biliyor yau, ohh gondermis orkideleri! Bayildiiim! :) Masallah, Allah nazarlardan saklasin sizi! ;*

    YanıtlaSil