7 Haziran 2009 Pazar

Kardesimmm :D

Onceki yazimda kardesimin mezuniyet balosu icin bu haftasonu Ankara'ya gittigimden bahsetmistim. Simdi benim minik canikom yurtta haril haril master sinavina hazirlanirken ben de blogumda onun dedikodusunu yapayim :) Oncelikle buradaki fotograflardaki trajikomik olaganustu durumu anlamaniz icin kardesimden bahsedeyim kisacik:


Kardesim normal haliyle yasindan en az 5yas daha kucuk gosterir, devamli spor giyinir kendi tarzi vardir hatta, hic makyaj yapmamistir zaten malzemesi de yoktu su son 6aya kadar, hayatinda tek topuklu ayakkabi giydigi gun benim dugunumdur o da topuklu ayakkabi saylirsa! Liseli kizlar makyaj yaptigindan kardesimden buyuk gozukur, yasitlarini saymiyorum bile!
Fiziki yapi olarak neredeyse 'cocuk' kategorisinde yer almakla birlikte kisilik olarak tam bir 'cazgir'dir :p Kolay kolay bir sey begenmez ve kolay kolay ikna olmaz maalesef ve bu sebeplerden dolayi omrumu yemistir kendisi! (ayrica yine bu sebeplerden evde kalmasi muhtemel oldugundan buyuk korku yasamaktayim 'ya basima kalirsa?!' diye :p)



Zaten Amerika'ya geldiginde de balo elbisesini alana kadar Destin, Tallahasse ve Orlando'da magza birakmamistik! Bir ara bu kiza elbise bulmak icin tum Amerika'yi gezmemiz gerekecek gibi gelmisti bana :/ Neyse ki sonunda BCBG'de bu cici elbiseyi bulduk! Bu elbise macerasina bizzat sahit olan askim ayni durumun ayakkabida da yasanacagini cakmis olacak ki Ralph Lauren'den elbiseye 10 numara uyacak ayakkabilari canim kardesim bizle degilken ona hediye aldi ve beni yeni bir Flordida turundan kurtardi :D



Hal boyle olunca balo icin randevu aldigi kuafore cuma gununden once konusmaya(kuaforu tembihlemeye desem daha dogru) tam 3 defa gitmis. 1'de gittigi kuaforun sahibi Dogan bey ve birkac eleman 5.30a kadar sadece kardesimle ilgilenince yaninda giden diger 4 arkadasiyla o saate kadar pek ilgilenen olmamis. (bizimki once begenmeyip tekrar yaptirinca..)

Kuaforun isi bitince nobeti ben devraldim makyaj icin :D Neyse ki canim kardesim benim tersimden biraz korkar da, bir de isi gucu birakip taaa Eskisehirlerden ona makyaj yapmaya geldigimi bildigi icin sesini cikarmadan kuzu gibi oturdu onume :) Uzun ugraslar sonucu yapilan makyajda is kalem cekmeye gelince baya bir zorluk cikarsa da o asamayi da atlattik :P
Sonunda eskinin citiri karsimiza bu fistik hali ile cikti iste! :) Siz tabii citir halini bilmediginizden aradaki farki anlayamiyorsunuz ama size soyle soyleyeyim bazi sinif arkadaslari taniyamamis onu baloda! :))

Canim Kardesimmm omrunun her gunu o gece gibi mutlu ve guzel gecer insallah! Darisi master mezuniyetine!!

Tinky ;)

5 yorum:

  1. kuzummmm sen ne olmuşsun böyleee :))) ahu afet!!! maşşallaaahhh! canikoo, bizim kuzu evde falan kalmaz ben sana sölim şimdiden, başına kalamaz yani :))) Allah nazarlardan saklasın.. öpüyorum ikinisi dee canlarım benimm..

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş kardeşin,göz makyajı da ışıl ışıl eline sağlık Tinkycim:))

    YanıtlaSil
  3. drlimoncumm valla kardesim oldugu halde ben bile zor tanidim son halini! cok saol canim umarim dedigin gibi olur ;)

    ebvatam cok tesekkur ederim, ama malzeme guzel cok ugrastirmadi :p

    travis hosgeldin oncelikle! neler oluyor orada derken?... :/

    YanıtlaSil
  4. Tamam, yazi gayet basarili ancak neden beni herkese anlatip rezil ediyorsun be Tinky!! :D Biraz ariza bir tip olabilirim, kabul; ama bunu herkesin bilmesine gerek yoktu bencee! :p

    Balo hikayemin tamamini okuyunca biraz macerali oldugunu iyice anladim. Elbise, makyaj malzemesi, "askin ;)" saolsun ayakkablilarim derken Amerika ayagi bitmis olsa da daha yapilacak cok is vardi. Hadi cantayi da bulduk, sira kuaforde... Iyi de saclarim dumuduz, dalga tutmuyor; tabi "tembihlemeye :)" gidecegim kuaforu!! Bir de konustugum kuaforlerin yarisi "Evet snn sacin dalga tutmaz", biri de "En fazla duz fon ceker yollariz, hihii!" diyip kani beynime sicrattiktan sonra... Ama Dogan saolsun baya ugrasti bnmle! Hatta arkadaslardan biri bnm yuzumden baloya gec bile kaldi!! :O Sonra ortaligi birbirine katmis ama kac yazar, bastan "tembihleyeceksin"! ;)

    Vee, saclar da bittikten sonra sahneye Tinky gelir; saolsun isi gucu birakip sirf bana makyaj ve moral destegi icin gelmistir! ;) Tabi -kendini biliyor- tersi de pistir :p ee bana da kuzu kuzu susmak dustu tabi. :)

    Balo icin bana destek olan herkesee, basta Tinky'ye coook tesekkurler; zaten kendisinin hakkini odeyemem! :)

    Bnden once yorum yapanlara da cook tesekkurler! Sevgili "drlimon", Tinky desifre etti :p seni. :) Ben anca makyaj, sac-bas, kiyafet destegiyle boyle oluyorum; Tinky ve sen her halinizle guzelsiniz! ;)

    YanıtlaSil