14 Haziran 2009 Pazar

Gloss - 09 Yaz Favorilerim

2009 yazi icin ruj favorilerimi siralarim da glosslari es gecer miyim hic!! Benim icin rujdan once gloss gelir :) Cantamda ruj olmasin ama gloss mutlaka olsun! O gloss da mumkunse isil isil bir sey olsun :D

Hal boyle olunca cok sevdigim canimm glosslarim arasinda ilk besi secmek hakkaten iskence oldu bana. Eleme isi kabus gibiydi ama indire indire 6ya indirebildim :/ Hatta liste disinda kalan 3 tanesi varki hala onlara haksizlik mi yaptim acaba diye dusunuyorum :p O yuzden fotolarda yoklar ama en son o ucunun ismini de soylemeye karar verdim. Buarada swatch fotolarindan ilki gun isiginda cekildi, ikinci ise flashsiz cekim. Simdi once listemiz:

1- Sally Hansen'in smile brightening lip treatment serisinden Radiant. Cok ince isiltilari olan harika bir kirmizi gloss! Flormarin 048 nolu ojesi ile ayni ton kirmizi. Kizlar ben bu kirmizi tonuna has-ta-yim!!! :D Bu glossun kokusu da hos! Cilek kokulu.

2- MAC 3D Glass serisinden Synched Up cok hos bir yavruagzi tonu. Bu yazi icin elemeleri yaparken farkettim ki bu tonlarda pek bir glossum yok! Halbuki cok severim bu rengi. Kokusu da hafif ve guzel bu 3D glass serisinin

3- Maybelline Watershine Dimonds serisinin Ruby Star'i harika bir pembemsi kirmizi! Bu serisinin butun renkleri guzel ve ozlellikle de isiltilari harika!! Benim gloss anlayisim buyuk olcude isiltidan olustugu icin Maybelline'in bu serisinin bende ozel bir yeri var ;)

4- Estee Lauder Pure Color Cyrstal Gloss serisinin benim icin bir numarali rengi Marzipan. Pembe-turuncu bir renk. Her ne kadar fotolarda bu ozelligini yansitamamis da olsa bariz isiltili. 09 Yaz Rujlari yazimda da belirttigim gibi Estee'nin ruj ve glosslarindaki koku ustune ruj kokusu tanimiyorum ben!

5- MAC yine 3D Glass serisinden altin sari rengi ve altin isiltilariyla karsinizda Backlit. Cok sevdigim bu glossun anlami da cok hosuma gidiyor: backlit= arkadan aydinlatmali :) Bu gloss ayi zamanda beni can damarimdan vuran bir gloss: Altin isiltili:D Burcumun ozelligi kahretsin! Dayanamiyorum iste :p

6-Estee Lauder Pure Color Ultra Light Gloss serisinden Freswater Pearl ile listemi tamamliyorum. Icinde agirlikli olarak viole, cok hafif de altin isiltilar olan esine ender rastlanacak cok hos bir gloss! (kokusunu soylememe gerek var mi?) Yine bu glossun adi da 'Tatli su Incisi' anlaminda :) Biliyorsunuz inci zaten zor bulunur, tatli su incisine ise bazi gollerde nadir rastlanir. Bu gollerden biri de Makedonya ile Arnavutluk'un sinirini olusturan Ohrid goludur. Neyse lafi uzatmayalim adi gibi Estee'nin bu glossu nadir rastlanacak cok hos bir renk :)

Bu listedeki glosslardan hic biri bende yapiskan bir his uyandirmiyor. Ayrica isiltilari, kokulari ve renkleri itibariyle listeye girdiler. Yoksa aslinda butun glosslarimi cok begenerek kullaniyorum. Fakat bazilari yapiskan bir yapida bazilari da pek hos kokmuyor. Bu nedenle de elendiler. Bir de listeyi yaparken benzer renkler arasinda kalite(yapiskanlik, koku) olarak en cok begendigimi secmeye calistim. Ama yazimin basinda bahsettigim icim aciyarak liste disi biraktigim 3glosstan bahsetmeden gecemeyecegim.
Bunlardan ilki bu yil 100. yasini kutlayan Loreal'in GlamShine Juice serisinden Juice Sand. Isiltisi olmayan, sadece muhtesem parlaklik veren dogal bir ton.

Ikincisi yine Loreal'den HIP (high intensity pigments) serisinden Precarious. Bu da yine anlamiyla beni cezbeden glosslardan 'guvenilmez, tehlikeli'. Acaip cekici altin isiltilari olan bir turuncu tonu!

Son olarak benim universite yillarindan beri kullandigim, herzaman kurtaricim, hala vazgecemedigim, evde hep bir yedek kutu bulundurdugum Maybelline Watershine Diamonds serisinin 08nolu glossu Strawberry Carats :) Hakikaten elmas isiltilari olan bir gloss! Maybelline ben Amerika'dayken Turkiye serisini yenilemis, bu gloss da yeniden numaralandirilmis. Allahtan kaldirilmamis! Adi da degisti mi bilemiyorum, ama yeni numaraile beraber eski numarasi olan 08 de hala yaziyor. Bir sure sonra yeni serilerde kaldirabilirler eski no'yu. Hemen gidip almaliyim o yuzden :)

Dayanamadim bu son 3un de aceleyle resimlerini cekip koydum sizin icin! Umarim siz de begenirsiniz...















Not:Glosslari begeniye gore siralamadim! Rastgele dizdim foto cekerken. Yaziyi da fotodaki siralamaya gore yazdim.


Tinky ;)

10 yorum:

  1. Yazın TOP 6 glossları güzel bir fikir olmuş valla,fikrine sağlık canım.Ben de mi yapsam böyle bişi;)3D Glasslar beni can evimden vurdu,hele Backlit ışıl ışıl :)))

    YanıtlaSil
  2. Tinky'cim glosslara bayıldım <33 loreal, sally hansen ve maybelline listeme eklendi :P yalnız bir şey sorucam, benim laptop widescreen diye mi acaba yazılar kaymış halde çıkıyor bende :( readerda okuyorum, yorumu burdan yazıyorum. bir de burcun ne merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. ebvatam saol canim! :) kesinlikle yapmalisin sen de top 6'ni!!!! merakla bekliyorum hatta o yazini ama 6da kalir misin bilemem :D beni baya zorladi yani ;) backlite ben de asigim kullanmaya kiyamiyorum o derece yani! birde esteenin gold ligth'i var backlitin hafif bronze a calani o da dehset!! ikisi arasinda cok gidip geldim, sonunda backlit girdi listeye ;)

    marjom esim de bahsette bu yazi kayma sorunundan bugun bilgi isleme ciktim hususi bunu sormaya isi gucu birakip, it'ci arkadas explorer surum farkindan olabilecegini soyledi cunku ben de normal gozukuyor :/ bos bi zamanim da cozmeye calisicam. maybelline ve loreal'in hangileri listene eklendi merak ettim? :) burcum aslan. bir de cerkeziz biz, hem burcumun hem de genetigimin etkisiyle nerde isiltili gosterisli sey var onu begenirim :p huyum kurusun!! esim 'zenci zevki var sende'diye dalga gecer bazen hatta o derece yani :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel cicilerin var canım özellikle 4 nolu olana ba-yıl-dım:))Bazılarını listeme ekledim bile.

    YanıtlaSil
  5. amethystcim oncelikle hosgeldin sefa getirdin bloguma :) evet canim ya marzipan adi gibi cok tatli bir gloss :D listendekilere de en kisa zamanda kavusursun umarim! benim liste de kendime koydugun limitten dolayi kabariyor gun gectikce :/

    YanıtlaSil
  6. Fıstık,blogumda sana bir MİM var,öptümm:))

    YanıtlaSil
  7. estee lauder glossları dedigin gibi tam yazlık. ne yapısma derdi ne agırlık hissi!
    crystal olanlar benimde favorim! :)

    YanıtlaSil
  8. hellocum ya cogu kisi esteeyi pek begenmiyor sanirim ya da kesfedilmemis ya da fiyatlardan da olabilir. ama ben de bayiliyorum hem renk hem isilti hem de dokularina!! sonunda benimle ayni fikri paylasan birinin olmasi super!! :)

    YanıtlaSil
  9. bende kesinlikle estee nin hem rujlarını hem pudrasını hem farlarını hemde glosslarını tek gecerim.. :))))
    rimelinde anlasamadık bir turlu :))
    crystal glossların rengi gitse bile geriye bıraktıgı kristaller harika!

    YanıtlaSil
  10. benimde ruj ve gloss da favorim estee!! :) pudrasini da 2 seneyi gecti kullandigim! kacinci kutuyu kullaniyorum :D ben de son rimelimi magnoscopic aldim, projectionist almaya gittim onu aldim neden bilmem :p magnoscopic'i 1-2 kez kullandim ama cok begenmedim, projectionist super bir rimel ve esteenin begendigim tek rimeli!! ben rimel de lancome'cuyumdur ama projectionistin de hakkini yiyemem! ay hakkaten cok sevindim estee seven bir blogdasimi bulduguma yaaa!! :D

    YanıtlaSil