27 Haziran 2009 Cumartesi

Kakao Soslu Miss Kek :))

Isstee benim favori kekim!!! Gecen hafta tam uc kez yaptim bu kekten! Tabii ki oturup kendim yemedim hepsini :p

Gecen haftasonu ofisten arkadasimiz ev tasidigindan ona yardima gitmeye karar verdik. Ee bayan olarak koca kolileri tasiyamayacagimizdan bari ortaligi toparlar uc bes isin ucundan tutariz, giderken de elimiz bos olmasin dedik. Ben de kek yaptim. Keki koyacak kap bulamadigimdan bizim sitedeki pastaneden pasta kutusu istedim :) O gun isim oldugundan erken donmek zorunda kaldim, keki ben gittikten sonra isleri kolaylayinca acip yemisler. Pazartesi ofiste tasinma muhabbeti acilinca arkadas tesekkur etti ‘keki de almissin gelmissin sagol!’ diye. Aaa dedim askolsun! Ben onu ellerimle yaptim. Hepsi sasirdi, demek bende o kapasiteyi gorememisler, kutu da pastane kutusu olunca ‘hadi canim!!’ dediler.


Ben bunun altinda kalimiyim :p Hemen o aksam bir tane daha yaptim ertesi gun kendi kek kalibimda goturdum ofise :p Butun gun yedik koca keki afiyetle :DTesadufe bakin ki kardesimin de favori kekidir bu kek ve yine tesadufe bakin ki iki keki yaparken de elimde mikser hamuru hazirlarken kardesim aradi. Ikinci de artik dediki ‘aaa abla bir de bana yap hep arkadaslarina yapiyorsun!!’ Canim kardesimm ister de ben yapmaz miyim hic?!! Persembe gunu mesai cikisinda Ankara’ya gidecektik cuma gunu kardesimin kep toreni oldugu icin . Carsamba aksami yine basladim yumurtalarla sekeri cirpmaya anlayacaginiz… :)




Yani gecen hafta neredeyse seri uretime gececektim, durum boyle olunca sizinle de paylasayim dedim kakao soslu kekimin harika manzarasini :) Tipini begenene tarifini de verebiliim! Garantilidir; tadi tipinden de nefis!!

Tinky ;)

7 yorum:

  1. YAA! Bu bana yapilir mi!! :'( Daha gecen gun arayip son dilimi yemenin huznunu yasadigimi soylememis miydim sana! :'( Ahh kuzum yerim ben onu, hatta bir daha yaparsan yemeye kiyamam muzayedeye kaldiririm! ;) Bu cuma da annemler dugune geliyorlarmis Ank.ya, neyyse! :P

    tERLIK pERISI :)

    YanıtlaSil
  2. "Kakao Soslu Mis Kek" ne yaa, bunun adini "FRENZY" koyalim! ;) Bak fena oluyorummm! :D

    tERLIK pERISI :)

    YanıtlaSil
  3. kızımmmm öyle tarifini vermekle falan olmaz bu işleeer, yapıp getiricen biz de yices :))) resme bak bak nereye kadar !! ;D

    YanıtlaSil
  4. Tarif. stop. Hemen. stop. Çok beğendim. Stop. :P Ellerine sağlık tinkycim harika görünüyor :P Fotolarla da kanıtlamışsın heheh

    YanıtlaSil
  5. MERHABA KUZUCUUUUM!

    BU GUZEL LEZZETLERI KIM YARATIR ? TABIKI MARIFETLI ELLERIYLE BENIM KUZUCUM,ELLERINE SAGLIK!!!DEVAMI YENILERINEEEEE.....KIZLARIMLA GURUR DUYUYORUMMMMM,KOCAMAN OPTUMMMMMM....

    YanıtlaSil
  6. tarifini istiyorummm :))

    YanıtlaSil
  7. tarifini istiyorummmm :)

    YanıtlaSil