14 Haziran 2009 Pazar

Yaslaniyorum!


Eyvah yaaa!!! Sonunda bu da oldu! Saclarim beyazlamaya basladi! :/ Ilk beyaz sacima kavustum ve kendisini fotografladim bu tarihi ani belgelendireyim ve sizinle paylasayim diye :)

Ya evlendikten sonra bile sacim beyazlamadi da :p Amerika'ya gidip gelince beyazladi goruyor musunuz! O memleket boyle insanin omrunden omur caliyor iste, ispati da hazir: yandaki foto!


Ya bu yasta sacimi beyazlar insanin ya! :( Aradim hemen babacigimi, sordum 'senin sacin kac yasinda beyazlamaya basladi?' diye. Biliyorum cunku bendeki sac yapisi da rengi de ondan kopya! Meger babacigimin saci 19 yasinda beyazlamaya baslamis :D Ee tip okumak kolay degil :p Iyiki tip okumamisim, genetigin de etkisiyle 19unda beyazlarmisim mazallah!


Babamdan bu haberi alinca sevindim. Ama ona da dedim; 35 yasima kadar boya parasi babamdan! :p Eee madem genler ondan sonucuna da katlanacak, babasinin kizi olmak kolay mi :)) Babalar Gunun kutlu olsun BABACIM




Tinky ;)

6 yorum:

  1. Alem kız seni valla ya yaşlanıyoruz işte.

    YanıtlaSil
  2. valla ilk gordugum de panikledim ama yavas yavas kabulleniyorum kizlar! :p

    YanıtlaSil
  3. Psychopat!! Seviyorum seni! ;* Imza: Terlik Perisi
    [Eskiden terlik perisi diye adim cikardi, simdi beceremiyorum! :( ]

    YanıtlaSil
  4. yaaa sonunda bu da oldu kizimmm hepinizin el emegi goz nuru bi beyaz sac telim var artik!!! tebrik ettim hepinizi ondan :p :D

    YanıtlaSil
  5. Bak yaa! Terbiyesiz! :P

    YanıtlaSil